Subject: Südamestimulaatori resteriliseerimine
From: "Anton Lossitski" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 14:57:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan teile Ida-Tallinna Keskhaigla kvaliteediosakonnast. Nimelt on
meile laekunud küsimus haigla südamekeskusest seoses püststimulaatori
resteriliseerimisega. Osakonnas sai avatud 2 Assurity MRI püsistimulaatori
<https://accessgudid.nlm.nih.gov/devices/05414734509589>  pakendit, mille
seadmeid ei implanteeritud. Minu arusaamise järgi on tegemist III klassi
ühekordselt kasutatava seadmega, seega Eestis antud seadmete
taastöötlemine on keelatud. Kas ma sain õigesti aru või on võimalik saata
antud seadmed resteriliseerimiseks näiteks Tartusse?

Lugupidamisega

Anton Lossitski | Kvaliteedispetsialist

AS Ida-Tallinna Keskhaigla | Ravi 18, 10138 Tallinn

mob +372 5385 7559

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itk.ee/> www.itk.ee